• Bestellingen op werkdagen vóór 15:30 u worden dezelfde dag verzonden
  • Gratis verzending vanaf € 99,-

Garantie

Zit er garantie op mijn Rabinovich aankopen?

Ja, er geldt een garantie op productiefouten van twee jaar na aankoop op vertoon van de originele kassabon. Bewaar daarom je kassabon zorgvuldig.

Er wordt geen garantie gegeven op de volgende artikelen:

•Artikelen die een onacceptabele slijtage vertonen door oneigenlijk gebruik.

•Artikelen die zijn gereinigd met een chemische reiniger waardoor de oorspronkelijke oxidatie is aangetast of verwijderd.

•Artikelen die niet meer in de oorspronkelijke staat zijn (vergroot, verkleind, gegraveerd etc).

•Bij verlies of diefstal.

Wanneer de sieraden buiten de garantie vallen, neem dan contact op met klantenservice@rabinovich.nl.

Als je jouw Rabinovich sieraad bij een officiële dealer hebt gekocht, kun je via de winkel gebruik maken van de garantieregeling.

Voor Rabinovich aankopen via de webshop op deze website, die in aanmerking komen voor garantie, kun je het garantieproces starten. Klik hier voor meer informatie en volg de stappen.

Hoe kan ik gebruik maken van de garantieregeling?

Komt je Rabinovich-artikel in aanmerking voor garantie, volg dan onderstaande stappen:

  1. Ga naar mijn account en log in
  2. Kies vervolgens ‘GARANTIE’
  3. Klik op ‘START GARANTIEPROCES’
  4. Kies de bestelling waarin het artikel zit dat je voor garantie wilt aanbieden. Vink aan om welk artikel het gaat en wat de garantiereden is.
  5. Download de garantiebon en print deze
  6. Verpak artikel(en) en garantiebon in een goede verpakking en stuur deze naar:
    Rabinovich Benelux
    Postbus 146
    3940 AC Doorn
    Nederland

Jij bent zelf verantwoordelijk voor het retour zenden van je pakket, voor schade aan of vermissing van de producten totdat ze ons magazijn hebben bereikt. Wij adviseren je om het pakket verzekerd naar ons te verzenden. Rabinovich kan op geen enkele manier verantwoordelijk worden gehouden van het zoek of beschadigd raken van retour gezonden pakketten of artikelen.

Wie betaalt de verzendkosten van een garantie?

Je betaalt zelf de verzendkosten van het artikel naar Rabinovich. Rabinovich betaalt de verzendkosten om het weer naar je terug te sturen.

Hoe snel wordt mijn garantie verwerkt?

Wij streven ernaar je zending binnen 14 dagen na ontvangst te beoordelen en te verwerken.

Hoe wordt mijn garantie verwerkt?

Als het door jou toegezonden artikel in aanmerking komt voor garantie, dan wordt het sieraad gerepareerd. Mocht het sieraad niet meer op voorraad zijn, wordt het bedrag gecrediteerd.

Dit bedrag wordt gecrediteerd naar je creditcard (als je met een creditcard betaald hebt), of bank (als je met iDEAL of Bancontact/Mister Cash betaald hebt). 

Ik krijg het garantieproces niet opgestart

Het is niet meer mogelijk het garantieproces te doorlopen als de garantieperiode van twee jaar is verstreken.

Is dit niet het geval en kun je toch het garantieproces niet opstarten? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Kan ik slechts 1 artikel uit een bestelling aanbieden voor garantie?

Ja, dat is mogelijk. Je vinkt in het garantieproces aan welke artikelen je wilt aanbieden voor garantie. Alleen deze artikelen komen op de garantiebon.

Wat gebeurt er als mijn garantie niet wordt geaccepteerd?

Dan sturen wij de artikelen weer aan je terug.

Welke garantieredenen zijn er?

Bij het doorlopen van het garantieproces word je de reden van waarom je beroep doet op de garantie gevraagd. Je kunt kiezen uit de volgende redenen:

  1. Gebroken
  2. Beschadigd / gebarsten
  3. Steentje of pareltje eruit
  4. Andere reden

Het artikel is zojuist toegevoegd aan je winkelwagen.