Retourneren

Kan ik een artikel retourneren?
Ja, je kunt een artikel (mits ongedragen en onbeschadigd) binnen 14 dagen na levering retourneren.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Je kunt een artikel binnen 14 dagen na levering retourneren. Om je pakket te retourneren doorloop je de volgende stappen;

  1. Ga naar mijn account en log in
  2. Klik vervolgens onder het kopje mijn account op ‘RETOUR AANVRAGEN’
  3. Kies de bestelling die je wilt terugsturen en klik op de button ‘RETOUR AANVRAGEN’.
  4. Vink aan welke artikelen je wilt retourneren en kies de reden van retour.
  5. Klik op de button "RETOUR AANVRAGEN"
  6. Je ontvangt een mail ter bevestiging van je aanvraag en instructies voor het verzenden van je pakket
  7. Je retour wordt in behandeling genomen als het binnen de 14 dagen retourrecht valt.
  8. Na ontvangst zullen wij, mits de artikelen niet beschadigd zijn, binnen een week het bedrag terugbetalen.

Heeft u geen account? Klik dan HIER.

Je kunt een artikel binnen 14 dagen na levering retourneren.

    Jij bent zelf verantwoordelijk voor het retour zenden van je pakket, voor schade aan of vermissing van de producten totdat ze ons magazijn hebben bereikt. Wij adviseren je om het pakket verzekerd naar ons te verzenden. Rabinovich kan op geen enkele manier verantwoordelijk worden gehouden van het zoek of beschadigd raken van retour gezonden pakketten of artikelen.

    Is retourneren gratis?
    Nee, je betaalt zelf de verzendkosten voor het retour sturen van een artikel.

    Welke kosten krijg ik terug betaald?

    Voor het retoursturen van uw pakket bent u zelf verantwoordelijk en betaalt u zelf de verzendkosten. U krijgt alleen de eventuele verzendkosten terugbetaald die u heeft betaald bij het bestellen van de items, mits u de volledige bestelling naar ons terugstuurt.

    Als je retourzending ontvangen en geaccepteerd is, krijg je de aankoopkosten van de artikelen terugbetaald.

    Hoe snel wordt mijn geld teruggestort?
    Je retouraanvraag wordt door ons in behandeling genomen zodra wij het artikel in de originele staat hebben ontvangen. Het aankoopbedrag wordt gecrediteerd naar je creditcard (als je met een creditcard betaald hebt) of bank (als je met iDEAL of Bancontact/Mister Cash betaald hebt). Als je gekozen hebt voor verzending onder rembours nemen wij contact met je op over de terugbetaling.

    Wij streven er naar de terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst en acceptatie van de retour te voldoen. Bij een creditcardmaatschappij duurt dit over het algemeen langer.

    Ik vind mijn bestellingen niet terug
    Het is niet meer mogelijk je bestelling te retourneren als de termijn van 14 dagen na aankoop is verstreken, of als je het retourproces voor je bestelling al opgestart hebt.

    Zijn beide situaties niet van toepassing en kun je toch het retourproces niet opstarten? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

    Is het mogelijk slechts 1 artikel uit mijn bestelling te retourneren?
    Ja, dat is mogelijk. Je vinkt in het retourproces aan welke artikelen je wilt retourneren. Alleen deze artikelen komen op de retourbon.

    Is het mogelijk om een artikel om te ruilen?
    Je kunt een artikel niet omruilen. Geretourneerde artikelen worden gecrediteerd en dus terugbetaald. Het nieuwe artikel kun je zelf opnieuw bestellen in de webshop.

    Welke artikelen komen niet in aanmerking voor retournering?
    Gedragen of beschadigde artikelen kunnen niet retour gezonden worden.

    Wat gebeurt er als mijn retourzending wordt afgekeurd?
    Als de retouraanvraag op voorhand al word afgekeurd, valt het buiten de retourtermijn of is hier een andere reden voor. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. Mocht u het pakket hebben opgestuurd en wij keuren het af na dat we het pakket binnen hebben gekregen? Dan voldoet het item niet aan de retourvoorwaarden. Zo kan het zijn dat het gedragen is of beschadigd is.

       Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel ontvangen heb?
      Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@rabinovich.nl.